"9 days til' christmas"

2010-12-15 @ 10:20:41

Vaknade nio och åt frukost, strax därefter ringde gudmor att dom snart
är framme med båten och att dom skulle köra hit och komma förbi,
dom har dock fortfarande inte kommit, väldigt konstigt. Jaja, dom
har väll kört lite fel eller något. Konstigt bara att dom inte ringt,
well, skulle inte förvåna mig ifall det skulle plinga på dörren snart.

Har iallafall hunnit städa och diska här hemma också, väldigt
effektiv morgon, nu väntar jag bara på dom. För jag har lite
annat att göra idag. Ska iväg och lämna in lite papper och sedan
förbi affären för att köpa mat och posten för att hämta ut paket.
Ni ska få se sen senare vad det är, hihi. Ska försöka tvätta också
om det finns lediga tider, beroende på när jag kommer hem.

Attans vad jag längtar till julen!
Bara 9 dagar kvar dock.


Kommentarer
Postat av: Alexa4993

Awesome site!

2011-05-18 @ 12:57:24
URL: http://alexa4993.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0