"Enään yksi yö jouluun on, laskin aivan itse äsken"

2010-12-23 @ 15:09:26

Ja, någorlunda ironisk rubrik..


Har hållt mig borta från datorn i rätt många dagar nu, kände att
det behövdes. Joke! Fick virus och kunde inte göra någonting med
datorn så har inte haft tillgång till internet, som tur så hade pappa
någon kompis som kunde laga den och voilá här sitter jag igen.
Hade ju typ deppat ihop utan min mini laptop från HP.

Har varit superduktig. Städat och fixat ordning i alla skåp och alla rum osv.
Har bara lite damsugning kvar och så ska jag tvätta golven, därefter
ska jag ge mig på bakningen! Eller baka och baka, blir julknäck och
julkola, mumma! Imorgon är det julafton, har knappt hajat det för
jag ingen julstämning än, känns väldans konstigt men det kommer väll
senast imorgon hemma hos älsklingens mamma där det minsann är
julpyntat med ljus, julgran och massa julmat på bordet såklart.

Nä nu ska jag börja med det sista jag har kvar så att jag kan laga
julgodis tills imorgon. Jag kommer ju vara bäst enligt älsklingens guddotter
imorgon när hon får äta opp allt (ja, jag skrev opp med flit) och honom, men
det är jag ju redan. Hehe

Magen växer btw och 10e januari börjar föräldrakursen,
jisses, jag ska verkligen bli mamma. Sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0