"Finally friday again"

2010-12-03 @ 10:44:11

Seeeeeg man känner sig! Men jag måste verkligen
få något gjort idag. Ska iallafall åka och storhandla
men älsklingen när han kommer hem från jobbet!
Innan det ska jag försöka städa lite här hemma och
diska undan, ikväll ska jag ge mig på en ny maträtt
som jag åt hos Carro för första gången nu i tisdags,
som hennes mamma hade lagat, för första gången,
var sjukt gott! Köttfärsgratäng med Zuccini.
Mmmmuuums säger jag bara. Nyttigt också!


Skulle shoppat med en vän idag men det blir nog inte
av så får ta det någon annan dag, Kanske nästa vecka.
Får bli då, senast, för jag har inte köpt en enda julklapp
och jag börjar känna att paniken smyger fram,
jag är alltid ute i sista stund, and I hate it!

Ikväll blir det bastu och mysa hemma med älsklingen

och imorgonbitti ska jag upp tidigt för jag ska träffa Angelica och
hennes (för att inte säga alltför mycket) kompis(?)
Dem ska befinna sig i Helsingfors imorgon hela dagen eftersom
dem åker på kryssning ikväll så vi ska käka lite lunch osv, blir kul!

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ringa
min älskade vän Johanna som skulle provjobba igår/inatt.
Höll nog tummarna t om i sömnen för henne, hoppas hon fick jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0