"Sick and tierd"

2010-12-05 @ 20:22:52

Igår när jag kom hem från en väldigt trevlig dag på stan så
var jag heeelt slut i kroppen och somnade på soffan och sov
i ca 2 timmar, när jag vaknade mådde jag inte direkt bättre
hela huvudet var fullt med snor och jag kände mig hängig.

Idag har jag mått bättre och har städat, tvättat och diskat
här hemma. Va också och köpte lite julklappar så nu
har jag inte så många kvar, vet ungefär vad jag ska köpa
också, så den stressen är gone. Skönt!

Köpte en balansplatta till älsklingen, lite julklapp i förtid,
han behöver den till rehabiliteringen av hans fot efter
olyckan på jobbet. Sen så var vi förbi H&M och skulle bara
"titta lite" men jag fastnade för något så gulligt att jag var
tvungen att köpa med mig det, haha. 5 euro kostade det
dock bara så det var inte så hemskt.


Förstår ni varför jag inte kunde motstå?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0