"All over"

2010-11-28 @ 10:32:06

Jaja, dåligt uppdaterat här, I know. Men inga hard feelings.
Lite skönt faktiskt och kul att ha något att göra här hela tiden,
så inte det vart onödigt att åka hit.

Igår kom Minna och mötte mig på arlanda. Och gissa vad hon
hade när jag såg henne. En lapp där det stog inget mindre
än "Pregnant lady" Hahahaha, gissa om jag garva läppen av mig?
Det gjorde en del andra också men iallafall, Minna är rolig hon.

Vi åkte till SFS och gick runt på julmarknaden lite och sen
åkte vi och käkade kebab, min efterlängtade kebab.
Det var såååå gott. Minna var dock snabb med att påpeka
att det där var typ en "medelmåttig kebab i Stockholm"
Men jag tyckte ju att det smakade godare än något annat.
I Finland får man inte likadan kebab som här, fattar inte,
det är ju invandrare där också som lagar kebaben?
Men ändå kan man få typ saltgurka, brunsås, ananas
och sånt. Och inte får man vitlökssås heller, och det värsta,
håll i er nu... Dom frågar inte: Allting på? Hahahhaa

Aja, senare på kvällen blev det utgång för att fira Minna!
Vi satte oss på Nivå22 och folket började ramla in. 
Jag hade inte köpt någon present för jag visste inte
ritkigt vad jag skulle köpa så jag bjöd henne på kanske
3 shots och 4 ooze, hon var lagom rund om fötterna när
dom skulle vidare sen. Och jag hem. Men hade jäkligt kul
iallafall och hoppas att framförallt Minna hade kul igår.
Även om jag åkte hem, mohaha.


(Haha, en bild från 2009, kan det ha varit på våren?)

Så nu... Ja, idag är det första advent, IDAG ska man ta fram
julpyntet, inte förra veckan eller något annat som folk verkar tro.
Jag gick in i vecka 23 idag också, värt att nämnas.

Nu ska jag fixa i ordning mig och bege mig ut i snöstormen.
Ska möta upp Angelica och käka lunch i Jakan och klockan 16 
ska jag faktiskt till Bålsta för att käka middag hos min brorsas
mamma och hennes man, dom ska laga plankstek, det är så 
jääääkla gott, så det ser jag framemot.


Saknar älsklingen enormt! Men försöker få dagarna att gå snabbt
så att det snart är onsdag och jag ligger och sover brevid honom
igen. Hihi.... 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0