"Good day"

2010-11-23 @ 14:59:02

Sov precis en timme, älsklingen ringde och hade precis fixat med
alla papper, så han är snart hemma. Han kom också med roliga nyheter
ang vårat bilköp. Nu har vi en bil, den ska bara levereras från Tyskland
så är den vår. Gud vilken härlig känsla! Att slippa åka den där jä*la bussen
varje gång man behöver åka iväg någonstans. Dock har vi ofta lånat pappas bil
eller älsklingens pappas bil om han varit utomlands på jobbresor men blir skönt
med en egen, behövs framförallt när lillen kommre. Vi hade tom fått en bil som var
värd mer än pengarna vi betalade för den, så det låter lovande. Kommer väldigt
väldigt lägligt. Härligt!




Nu ska jag vakna upp lite och om en timme tänkte jag laga middag.
Slängde precis i mig 2 mackor fast jag känner att jag fortfarande är
lite hungrig.. Så mat skall göras härnäst, efter lite tvtittande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0