"Not every day you wish a saturday where a thuesday"

2010-11-06 @ 21:12:52

3 dagar kvar och jag svävar på moln.. försöker att inte tänka för mycket men
kommer på mig själv ibland.... tänkandes.... kan det vara så svårt att hitta på
namn? det ska vara något ovanligt men jävligt vackert... som båda gillar... det sista är väll
det som är svårast.. äsch det löser sig! blev en tripp till ingå idag som vanligt med godmat
förstås, lite städning, diskning och därefter belöning med fajitas och godis.
Jag trode aldrig jag skulle va en sån som blev beronde av bigbrother men
attans så fel jag hade, för kul. Fast vissa vill man ju bara ta och banka lite vett i.



Nu ska jag smörja in mig i världens krämer, så fort det börjar bli minusgrader
blir min hud torr som ja, only god knows.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0