"So much fun coming up"

2010-11-16 @ 21:32:47

Älsklingen tyckte också om mitt hår, var lite rädd för att
han skulle bli chockad över hur kort det var but he liked it.
Hihi. Imorgon är det städdag här hemma för min del och så
ska jag ordna med massa grejer och ringa lite hit och dit.
I helgen kommer kanske min kusin hit med sin man, dom
bor i Vasa så vi ses inte så jätte ofta så det skulle bli kul.
Vi har planerat länge att hon ska komma och att vi sen skulle
köpa bhar, hon har samma "problem" som mig. Stora bröst=nästintill
omöjligt att hitta bhar men hon ska tydligen veta några bra affärer,
dock inget billigt nöje men jag vill ha några snygga bhar, hittils har jag
typ bara använt sportbh för att det är skönast.


Längtar tills på måndag också, då kommer förhoppningsvis Bullen hit
från Sverige, och på fredagen åker vi till Stockholm. Och där ska det
firas älskade vännen Minna och njuta av att umgås med alla mina fina vänner!
När jag kommer därifrån är det dags att beställa barnvagnen, hihi längtar.
Förövrigt så påminde älsklingen mig om att vi måste köpa en såndär gullig registreringsskylt
till vagnen, kostar bara 19,90euro, så gulliga tycker jag, fast det kan man ju inte beställa
förräns lillen är ute, ska ju stå födelsedatum på. Men för er som inte vet hur dom ser ut
så ser ni på bilden nedan


Hur gulliga är inte dom här skyltarna? Dock ska jag inte avslöja vad
vi ska ha för namn på våran gosse... Inget är fastställt heller så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0