"This weekend is going to be fun"

2010-11-18 @ 20:25:33

Om 40 minuter börjar Big Brother, efter det blir det sängdags för
imorgon tänkte jag tvätta toaletten och golven. Jag har faktiskt tänkt
mig att göra det en gång i månaden nu. Så nice när det är fresh!
Sen har jag massa småsaker att göra också, så det blir upp tidigt.
Kusinen och hennes man kommer hit imorgon och dom beräknade
att dom är här ungefär klockan 17 så då ska jag börja laga tacos.
På lördag ska vi in till stan redan på morgonen för att shoppa, shoppa
och shoppa huvudsakligen ska jag väll bara köpa någon bra bh, tyvärr
kostar stora storlekarna 60-100 euro men inte så mycket man kan göra
åt saken. Kul ska det iallafall bli att dom kommer hit. Kul med gäster!


Bör jag tillägga att det var jag som tog fast den? Haha...
(Från småsyskonens mammas bröllop sommaren 2008)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0