"Now there's no return, just have to hope for the best"

2010-11-12 @ 21:14:32

Nu är det gjort.
Ingen återvändo. Har bokat frisörtid nu OCH en ögonbryns-make over.
Tycker jag har helt raka ögonbryn, måste få form på dom. Så på tisdag är det dags.
Nervööööööööst! Efter att jag bokat tid så vandrade vi runt i stan med älsklingen och
bestämde oss för att äta ute, det blev pizza. Mums! Vi köpte ett nytt spel till PS3,
NHL 11 som han så länge velat ha men inte köpt för att vi snålat lite
på sistone med såna köp. Så vi delade på kostnaden och min del var en liten
"farsdag"present från mig och lillen i magen. Han är helt överlycklig över där spelet,
och jag har inget emot det, jag gillar också spelet så jag
har inget emot att vi skaffade oss det. Så att säga.


Förresten så har jag kärat ner mig i ett påslakan som jag kanske kanske kanske
ska beställa till lillen. Titta bara på dessa från FINLAYSON.


Huuuuuuur söt som helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0