"Shoot for the moon even if you'll miss you'll land among the stars"

2010-11-17 @ 16:37:19
Idag har jag varit duktig. Diskat, städat och lagat mat, allt lagom tills
älsklingen kom hem från jobbet. Sparade alla telefonsamtal till imorgon.
Ska bl a ringa Norwegian och fråga hur det är med det där att flyga gravid.
På vissa flygbolag måste man ha läkarintyg på att graviditeten gått bra hittils osv
på en viss vecka men på Norwegian så måste man ha det oavsett vecka, om jag
förstått det rätt? Så det ska jag kolla upp. Och så måste jag ju ringa och boka en
läkartid på BVC ifall ett intyg behövs så att jag kan flyga hem från Sverige sen.
Boka teoriprov ska jag också göra, det får bli nästa vecka jag gör prov 1/2 till körkortet
sen är det bara uppkörning! Som tur så har jag sparat några körlektioner till dess.


Nu tänkte jag faktiskt ta en varm och skön dusch och sedan städa kylskåpet och
diska det som blev smutsigt när vi åt. Förresten så visste jag att det inte var bra att
färga håret när man är gravid, men nu säger dom att man ska skita i och sminka sig också,
att man ska låta bli all kosmetik. Jisses, det klarar inte jag, utan smink klarar jag mig men
utan fuktkrä när min hud mår som sämst, nej det kan jag bara inte skippa. Så det är alltså
meningen att man ska se förjävlig ut medans man är gravid?
Det är väll då man ska känna
sig som vackrast?
Nej nu har det gått liiiiite  för långt tycker jag.



Life's what you make of it...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0