Great

2011-02-17 @ 12:10:44

Torsdag redan. Veckorna går såååå fort, fast jag klagar inte. Bf datumet närmar sig med stormsteg.
Är så förväntansfull och längtar verkligen till det "nya" livet som väntar oss med en liten plutt!
Kan knappt bärga mig, vill ju se hur han ser ut och hur han är. Förresten, det här med gravidsymptom,
nu i v.34 har jag märkt mer och mer svullnad, okej, inte jätte mycket men t ex i söndags i Stockholm,
när jag skulle fixa fotbad åt mig själv så märkte jag att mina fötter  var svullna, såg väldigt roligt ut,
trodde jag skulle få slippa det men icke. Dock märkte vi på bvc sist att mina händer var svullna, så det
kom inte som en chock men iallafall, dessutom har jag fått lite mer bristningar, vid ena höften, men det
är inget jag bryr mig så mycket om. Visst känns det kanske inte så kul nu till sommaren men jag
kommer knappast att bry mig om dom sen när jag har min lilla prins i famnen,
dessutom så försvinner dom med tiden.


Sen måste jag bara få tipsa om en sak. Jag läser mest mammabloggar nuförtiden, dom är ju
mest intresanta för mig just nu såklart och jag såg en väääääääldigt fin marinblå (newport) pläd på
en blogg. Med stjärnor på ena sidan och ull på andra sidan. Googlade lite och hittade pläden som
kostade strax över 500lappen, lite mycket för en pläd kan man tycka men jag hade nog beställt hem dem
OM jag inte hittat en exakt likadan inne på Chilli (Indredningsbutik som finns bl a i Barkarby) Denna var dock
beige vilket passar in bättre i vårat sovrum, till lillens vagn osv. Och kostade 299.- Så värt! Gissa om jag
vart glad?! Bör kanske nämnas att det även fanns gråa. Tänk vad mycket ett litet märke kan göra.
Den är så fin och jag är helt kär i den, lillen kommer garanterat att tycka om den med, den är så mysig!


Vad tycks? Spring och köp, dom går åt som smör, trust me!

Kommentarer
Postat av: sara

hur kommer det sig att du flyttade till finland? eller har du bott där hela livet? =)

2011-02-17 @ 15:45:56
Postat av: Jenny (Bor i Helsingfors och gravid i v.34)

Nej, jag är född i Sverige men båda mina föräldrar är födda i Finland. Jag saknar Stockholm nu när jag flyttat men jag har alltid känt att jag hör hemma här så direkt efter gymnasiet flyttade jag hit :)

2011-02-17 @ 15:48:33
URL: http://helsinkijempa.blogg.se/
Postat av: Josefine

men vad roligt ! jag har BF 4/4 :) när har du ?

2011-02-17 @ 16:57:06
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Å den ser kanooon mysig ut ju!! :)

2011-02-17 @ 19:06:04
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Cattis - Mamma till Wilton

Oj vilken underbar pläd!

2011-02-21 @ 20:17:18
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Wiiee bra tips :)

Skall nog också beställa till min lilla knodd!

Ha en trevlig helg!

Angeliqa

2011-02-26 @ 19:09:27
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0