Stockholm here we come!

2011-02-06 @ 12:47:02

Fick mig lite sömn iallafall, 7-12..
Kanske är det kroppen som tycker att jag ska börja
vänja mig, även om det blir ÄNNU mindre sömn när lillen är här. Men tro mig, jag är
redo, tror jag? Mamma har bokat biljetterna nu så det är spikat, på fredag åker vi till Stockholm.
Åååh vad jag saknar Stockholm, vänner och mamma, ska bli så kul! Även fast vi åker
hem igen söndagkväll. Längtar! Men nästa vecka lär gå fort precis som veckorna innan.

Jag är sååå trött, ska ändå försöka diska och städa lite snart.
Boka tvättstuga tills imorgon ska jag också göra.


En av dom första bilderna på mig och älskling.. Snacka om att jag var vit!
Skyller på blixten och en överdrivet brun snygging brevid ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0