Sunny sunday

2011-02-20 @ 09:52:22

Idag går jag in i vecka 35 och det är exakt 35 dagar kvar tills BF.
Spännande.
Undra när lillen bestämmer sig för att titta ut till slut? På tisdag är det dags
för besök på bvc och därefter börjar veckokontrollerna, tycker verkligen
om att gå dit. Det är bara 5 veckor kvar nu men ändå känns det väldigt overkligt allt detta.
Även om lillen börjat hålla mig vaken om nätterna, eller ja, inte hela nätter men delar utav.
Förövrigt har jag precis käkat frukost, återstår att se vad söndagen har att bjuda på.
Men men trevlig söndag på er allesammans!


Jag och älsklingen i Tallin förra våren... Kan det inte bli varmt nu så
man hinner med en shoppingdag där borta innan lillen tittar ut?!



Kommentarer
Postat av: alfamamma

Skönt med bara 35 dagar kvar! Men här räknar vi med att man går in i vecka 36 idag (35+0).

2011-02-20 @ 15:15:10
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0