Wow

2011-02-07 @ 13:35:45

Jag vet inte om jag drömde eller om jag var halvvaken men tidigt i morse var det iallafall.
Kände hela bebben vända på sig i magen, det var en sjukt häftig känsla
(om jag nu kände det
på riktigt) Haha hur som. Längtar tills på fredag då det blir en snabbtripp till Stockholm, hoppas på att
hinna träffa så många vänner som möjligt (om dom har tid såklart) ska nog satsa på att folk
kommer förbi hos mamma istället för att jag åker överallt blir jobbigt för mig , inte för att vara
egoistiskt såklart och så vill ju jag hinna umgås med mamma. Längtar! Någon annan som längtar
är älsklingen, han är väntar väll inte på att träffa mina vänner direkt men att käka på Burger King.
Han avgudar Burger King och varje gång vi är på besök så måste han få äta där, minst en gång.
Så det ska han nog få göra. Nu innan vi åker så tänkte jag åka och hämta barnvagnen i affären där vi
beställde den.  Ville man ha den ihop satt där så skulleman ringa en dag innan men jag tror att jag vill
pyssla ihop vagnen själv, mysigt ju + att det kan vara bra att kunna sen. Ska fixa och dona lite här
hemma nu. Uppdaterar senare med en magbild, om jag hinner ta en innan jag somnar ikväll haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0