Happy day!

2011-03-15 @ 13:52:40

Vaknade redan 7 imorse och solen sken redan förfullt från en klarblå himmel. Härligt!
På bvc gick allt bra, hjärtljuden var perfekta och lillen har förflyttat sig helt ner nu så han
vill nog ut snart hihi, magen var inte längre på övre kurvan vilket känns skönt inför förlossningen
(har varit på den övre kurvan hela tiden och ibland t om lite över) Har tid igen om en vecka (på tisdag)
återstår dock att se ifall jag behöver gå dit, om lillen bestämmer sig att komma tidigare än bf dvs.

Juste, pappa kom förbi och nu har jag en ny mobil! Så underbart! Har haft en gammal urkass Nokia
innan (lånat av pappa, för att min lg gick sönder) Och en underbar sak till med den här dagen är ju
att mamma precis loggade in på facebook och berättade att hon hittat en såndär heldress, i strlk 50!
Och det var den nästsista. GISSA OM JAG ÄR GLAD!!!! Vilken jäkla underbar dag alltså!

Nej nu ska jag titta på min favvoserie. Uppdaterar senare och visar upp min nya mobil.
Ingen dyr hightech mobil direkt. Men är helt kär i den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0