Måndag

2011-03-21 @ 20:48:46

Vilken dag. Slappade hemma hela dagen och när älsklingen kom hem så åkte
vi väll nästan direkt för att handla osv. Sen ringde älsklingens mammas man
och frågade ifall vi ville kika förbi så det gjorde vi, kom hem nyss haha, tiden
går snabbt när man har kul. Vi åt och babblade på. Well, det var mysigt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla lite tv innan det är dags
för sängen. Är supermegatrött, även fast jag inte gjort något speciellt idag.
Har haft några sammandragningar idag också, hoppas hoppas att det är på g.
Imorgonbitti är det dags för mvc, hoppas att det är sista gången utan bebis hihi.



Kommentarer
Postat av: Josefine

ja men precis! fast det är ju bra att din bebis växer och mår bra, jag var ju orolig för att min inte gjorde det ett tag. Men alltid oroar man sig över något, skönt att din kurva börjat planat av iaf :) ! jag ska till mvc på torsdag, hoppas också att det är sista gången innan bebis kommer, håller tummarna för dig ;)

2011-03-22 @ 17:32:06
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0