Uppe tidigare än tuppen.

2011-03-07 @ 04:52:19

Idag är det 20 dagar kvar till bf (+/- 14) Känns väldigt overkligt. Klockan är 05.45 här i Finland (En timma före svensktid) och jag har varit vaken sen 03.00 ungefär. Vad är det för fel på mig undrar ni säkert? Hahaha...
Jag hade faktiskt mina första sammandragningar inatt, dom gjorde inte ont så, men dom kändes så pass
att jag vaknade och inte kunde somna om. Så nu sitter jag här och kollar runt på nätet och dricker te,
tänkte äta lite frukost snart också (när älsklingen vaknar sisådär om en kvart) och sen skriva upp allt jag
har att göra idag, mest samtal men ändå. Rätt mycket så hoppas att jag inte glömmer något.

Bjussar på en gammal bild från grönan x antal år sen i brist på nya...


Jaja, tänkte bara önska alla en riktigt god morgon! Haha...




Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Haha det är klart du kan köpa en sån:) Måste dock säga att dom är väldigt tjocka, Elliot blev jättevarm när han hade den inne...

Men i det här vädret så kan dom ju ha bara den när dom ligger i åkpåsen i vagnen, så det är ju bra iaf:)

2011-03-07 @ 10:18:10
URL: http://hannaz.se
Postat av: Josefine

alltså det är galet, snart är det dags ;)

2011-03-07 @ 11:33:04
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0