UNDERBAR FREDAG!

2011-10-07 @ 14:35:39


Jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag lyckas liksom alltid få värsta städmanin när det är fredag? Orka städa en fredag? Haha jaja till saken. Förra hösten när jag var i början utav graviditeten så började jag på körskolan. Det blev väldigt halt väldigt fort så jag vågade inte riksera någonting och la körkortspluggandet åt sidan, även fast jag inte hade mycket alls kvar. Well, nu efter fleeeera månader så tog jag tag i saken för några veckor sedan och nu har jag faktiskt varit ute och kört 2 gånger och det har gått väldigt bra måste jag säga. Första åkturen var väll lite ringrostig men hade ju inte kört på ungefär ett år! Well, vad har detta med denna dag att göra? JO, jag hade teoriprovet idag och jag klarade det! Jag kan inte förstå att jag gjorde det. Har fortfarande inte fattat. Alltså det är VÄLDIGT svårt att finna tid till att plugga när man har en busig son hemma som sover max 2-3h om dagen (Då passar man typ på och diskar och andas istället haha) But I did it. Med väldig lite nattsömn dessutom. Är vääääldigt lycklig nu och körkortet är närmare än någonsin.. Så på måndag bokar jag mina sista 2-3 körlektioner och kör förhoppningsvis upp senast nästa fredag! Åååååååh.... Har längtat efter ett körkort sååå länge... Nu gäller det bara att vinna lite pengar så att jag kan köpa mig en egen fin bil (Önsketänkande) Våran bil duger bra den med. Så länge haha!


En busig Kevin i bilen häromdagen.. Min fina kille!!!!
Går inte att vända bilden, fattar inte varför.



Känner att det blev lite hypat inlägg haha men är SÅ glad! Nu ska jag diska och städa så det blir fresh!
Ha en underbar fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0