"A song that makes me think back to my childhood"

2010-11-22 @ 14:02:07

Den här låten är väldigt speciell för mig,
får gåshud varje gång för att
den ger mig så härliga flashbacks till barndomen,
massa underbara
minnen, tyvärr är det bara ni som kan finska och har åkt till landet
eller till mormor i bilen varje sommar när man var liten och hört
på finska klassiker som kommer att fatta vad jag menar med härliga
flashbacks men men.. Jaja, lyssna bara och njut!
Helt underbar video  också för den delen. Lovely it is!




Första gången jag hörde den här låten var när jag kollade på BB,
såhär såg det ut och ni kan väll gissa om det uppskattades
att denna låt spelades i huset? Framförallt av Petri som ni ser
dansa bla haha.. Gåshud som sagt ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0