"Good morning what a lovely white morning it's outside"

2010-11-18 @ 07:42:31
Vaknade riktigt tidigt idag. Skönt eftersom jag vaknat såpass sent dom senaste dagarna.
Lagade gröt och några knäckemackor till frukost och snart ska jag iväg och boka tvättstugan.
Hoppas att jag får en tidigt tid för jag vet att tröttheten kommer sen vid lunch!
Det har snöat inatt och nu hoppas jag verkligen att den är här för att stanna
OCH att vi slipper äcklig slask, dock hör det tyvärr till och det är ju nackdelen
med snö. Att det blir till slask några gånger om året.

Idag är en sån dag jag önskar att jag hade min mjukisdress från H&M.
Jag har en liknande (fast mörk blå) på mig men ni vet när man har på
sig något nytt. Så idag skulle jag ringa massa samtal var det ja, det får
jag inte glömma bort.

Sen vill jag tillägga att jag är väääääldigt sugen på att käka lax.
Fast det får bli på lördag, ifall kusinen kommer så blir det roligare
att laga god mat om det är fler som äter. Jaja, nu ska jag börja,
så jag får något gjort idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0