"Lets hope this snow will stay"

2010-11-18 @ 10:07:18

Vädret hos oss just nu...

Synd att man inte ser på bilden att det fortfarande snöar sjukt mycket.


Äntligen får jag börja använda mina vinterskor, och som jag längtat!
Nu har jag snart tvättat klart, så skönt. Ska laga lite lunch här näst
och sen städa i lite skåp. Har fortfarande inte fått klartecken av min kusin
om dom kommer imorgon eller inte, men vi får hålla tummarna!
Moa kommer på måndag, ska bli jättekul! Vi får se vad vi hittar på.
Jag måste iallafall börja köpa julklappar så det inte blir i sista stund så man
bara stressköper något. Och nästa fredag (alltså inte imorgon) är det dags
för mig att åka och hälsa på i Stockholm. Ska bli mysigt! Kul att åka båten
med Moa. I Stockholm blir det  att fira minna, julklappshandling, träffa vänner,
fira första advent, kolla julskyltningen på NK osv. Synd att älsklingen jobbar och
inte kan följa med. Men vi har planerat en spa-helg till Tallinn innan eller efter
jul så det vore mys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0