"Loving someone you havent even met yet"

2010-11-13 @ 15:51:59


Magen, som så många ville se bild på. Togs idag, alltså (v.20+6)


Inte så stor än, men får väll ta en bild varannan vecka eller så,
så ska ni få se hela processen. Tänk egentligen hur sjukt det är att
det växer en människa i min mage just nu, som ska ut ungefär 50cm lång.
Jisses. Bebben har redan alla organ och allt på plats.
Tänk nu ska den bara växa där i 4 månader till sen
är bebben här och har ett helt liv framförsig. Tänk att vi också legat
sådär i våra mammors magar, haha jag tycker att det är helt sjukt.
Fatta vad häftigt om man skulle kommaihåg hur det var och såg ut där
inuti. Jisses. Snart får man känna på sparkar också, längtar!

Jag får hetsträna en heldel när bebben är ute sen, för att vara
i någorlunda form till sommaren, men det klarar jag. Bara inte
bebben vill ha mjölk 24/7 så jag kan gå ut och springa nån timma
om dagen. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0