"Sauna is my best friend"

2010-11-25 @ 20:40:36
Bastun gör verkligen mirakel! Har alltid älskat att basta.
Nu när jag flyttat till Finland så blir det minst en gång i veckan,
ofta även 2. I Sverige är det standard att man har badkar hemma
här är det standard med bastu! Fast vi har dock ingen egen tyvärr
men 1-2ggr i veckan räcker. Skulle ha ännu högre elräkning än vad
vi har nu ifall vi skulle ha en egen bastu, så kanske lika bra.
Nog om det, nu är jag iallafall fräschare än fräschast!
Tyvärr så är min hy jätte torr, så får smörja in mig.
En kräm för ansiktet, en för kroppen, en för läpparna
och en för händerna... Just nu har jag problem med händerna
och läpparna, vanligtvis brukar det vara ansiktet och läpparna
men min ansiktskräm har jag använt ett halvår nu och den
har verkligen gett resultat! Har mycket finare hy än vad jag haft
tidigare, mindre finnar och andra orenheter. Älsklingen har också börjat
använda den haha så den lilla burken går åt rätt fort, som tur är så är det
inget jätte dyrt märke...



(Bild från google) Jag letade länge efter en passande kräm för min hy,
den här är sjukt bra för er med torr och känslig hy! Rekomenderar
verkligen (Dock vet ju alla att allt inte funkar på alla ändå men testa!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0