We all fall like dominoes

2011-10-10 @ 00:51:12

Okej nu känner jag att jag måste skriva av mig. Det här är inte kul längre. Igår var det 2 år sedan en kompis dog i en bilolycka, för en timme sedan berättar en av mina bästa kompisar att hennes barndomskompis dött (alltså samma dag som min kompis fast nu två år senare) Ungefär en vecka sedan gick en lärare jag hade i gymansiet bort i bröstcancer. Det var nog inte ens en timme sen jag kommenterade i en nära väns blogg att hon inte ska ge rädlsan makt, rädslan över att ens nära försvinner, fast nu när jag tänker efter, hur kan man inte?

Det här är inte kul...Snälla var försiktiga...Och ta hand om varann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0