"I could give you my right arm! But you would never do the same for me."

2010-12-15 @ 11:05:41

Sad but true...
Finns det något värre än att bråka med någon i sin familj?
Fyfan vad ont det gör. Tänk att två personer på dåligt humör och ett samtal
kan göra såhär mycket skada. Usch. Kan inte sluta böla. Känner mig sämst!
Man gör allt för att alla ska vara nöjda och glada men så kommer det
alltid skit ifrån någonstans.
Där var min dag förstörd.

Jaja, nu ska jag iallafall äta lunch och åka iväg och göra det jag skulle!
Och min gudmor kommer inte heller för den delen, fast det var ju inte
direkt någon överraskning. Alltid jag som ska åka till henne om jag vill
träffas. Suck på allt.

Såhär känner jag mig just nu.


Graviditetshormonerna gör det heller inte lättare, man blir ju ännu
känsligare än vad man är. Och jag som är SÅ känslig när det kommer
till familj. Nä, ska försöka tänka på något kul, shit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0