"Is it really saturday"

2010-12-11 @ 20:25:21
Usel uppdatering men har varken haft orken, lusten eller tiden.
Har varit inne i stan idag med älsklingen, kikade lite julklappar
osv. Det flesta är köpt nu. Bara 2 kvar, varav en blir efter jul.
Eftersom jag inte träffar mamma förräns efter så tänkte jag handla
presenten i mellandagarna istället. Så slipper jag stressa med det.

Var förbi bh affären också och äntligen hade mina bhar kommit.
Dock var jag lite irriterad på tjejen som jobbade där, som sist jag va där
(för 2 veckor sedan) sa då att hon skulle ringa när dom kom och nu när
dom hade kommit så frågade jag varför dom inte ringt, då svarade hon att
dem haft problem med telefonen. Tänkte fråga om hon ägde en mobiltelefon
men det orkade jag inte. Så nu har jag mina bhar, sjukt fina.
Kan visa dom imorgon!

Tänkte tipsa om något JÄTTEGOTT. Åt ju persika&kiwi häromdagen.
Idag var det dags igen, men eftersom det är helg så la jag till lite
vaniljglass... MUMMA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0