"Lovely friday"

2010-12-10 @ 14:16:42
Började morgonen med en ordentlig frukost!
Havregrynsgröt, 2knäckemackor med kalkon,
gurka och två hårdkokta ägg. Är lite stolt faktiskt,
om man tänker tillbaka några år så var jag galet
dålig på att äta frukost, har lite svårt för det fortfarande
iallafall om man ska äta direkt när man vaknat, men man
gör ju allt för lillen i magen.

Barnvagnar är inte billiga nuförtiden. Och såklart så
kärade jag ner mig i en vagn som en nära vän skaffade
sig när hennes dotter föddes, tyvärr så var jag tvungen
att skaffa en likadan, så snygg och skön och lätt.
Var och beställde den idag. Redan tänker ni?
Men det tar upp till 12 veckor att få den så ja,
det var alltså dags. Blev en Bugaboo Cameleon
i dessa färger.

Och så här ser den ut




Och en åkpåse måste man ju ha också. Fick bli en brun.



Och ja alla bildet är från (www.bugababy.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0