"On or off, don't really know"

2010-12-07 @ 20:41:30

Pust! Vilken dag. Låg i soffan hela dagen fram till 15 och gick därefter
och la mig i sängen och tvärdäckade! Sov fram till 18.30 och fick värsta
kicken av att diska och efter det lagade jag mat. Nöjd! Åt precis en fruktsallad
bestående av Kiwi och persika, mums! Så enkelt, så gott!

Skulle bakat lussebullar idag eftersom det inte blev av igår
pga att vi inte hade alla ingredienser men nu är jag alldeles för trött för sånt.
Får bli imorgon, så får jag sätta upp den där förbaskade julstjärnan i fönstret
också, hoppas att den vill samarbeta med mig bara, haha.
Så morgondagens uppdrag här hemma: fixa julstämning



(Lillebrorsan och jag fjantar oss, typ 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0