"Still dark outside, back to bed"

2010-12-28 @ 07:21:42

Vilken lång natt! Älsklingen var uppe varannan minut kändes det som,
han håller på och bli rejält förkyld, ändå så åkte han iväg till jobbet
imorse, får se om det blir sjukskrivning för hans del, vore nog bäst så.

Han hade haft handen på magen hela sin "vakna tid" dvs nästan
hela natten och känt hur lillen sparkat, väldigt hårt sa han. Han berättade
också att han börjar bli nervös inför att lillen ska komma, lite kul,
jag är mest förväntansfull! Längtar! Inte alls nervös. Men det
kommer väll sen! Rädd är jag långt ifrån, hoppas det förblir så haha.


Nej nu ska jag försöka sova lite till, ingen som är vaken och
inte orkar jag städa än. Klockan är ingenting än!
Imorgon kommer mamma hit! Har saknat henne så mycket.
Och så kommer syrran, får se om hon sover här eller hos papsen.
På nyårsafton skall jag ha henne hos mig iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0