"Tomorrow it's one week until christmas and 100 days until'...."

2010-12-16 @ 14:10:08

Idag har jag inte gjort så mycket, men det är skönt
att bara vara ibland. Visste ju ändå att jag ska iväg
senare idag så. Älsklingen kom hem från jobbet
en timma tidigare, happy surprise! Hans pappa
har åkt till Tallinn nu och på måndag kommer han
med våran bil. Under tiden får vi låna hans! Snällt.

Ska börja göra mig i ordning, ska iväg till stan och
göra älsklingen sällskap då han ska till doktorn,
börjar bli en vana, stackars honom som har en
allvarlig nervskada i foten. Allvarlig, inte så att
han dör av det men det kan vara så att han aldrig
blir helt bra i foten dvs. Sen ska vi äta ute, inte för att
vi har massa cash men vi fick lunchkuponger av älsklingens
far. Snacka om att vara på supersnällt humör, måste bero på
att julen närmar sig! Haha.


(Haha den här bilden är sååååå gammal, jag dör lite
av garv när jag ser den... kan det ha varit 2004-5?)

Dessvärre skulle jag vilja att det var torsdag, jag vet, det är torsdag.
Men nästa veckas torsdag istället, för då ska det bakas. En fruktkaka
som älkslingens mamma frågade om jag kunde göra (som jag aldrig gjort)
Ingen press liksom haha. Och massa kola och knäck.
Muuuuums!

Nej nu ska jag göra mig i ordning. Dvs klä på mig andra kläder
och kanske göra något åt håret, lite mascara kanske jag också
ska ha. Om jag pallar ds. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0