"Christmas is coming to town"

2010-12-12 @ 20:52:43
Söndag, hur har denna dag varit? Som en söndag ska vara kanske?
Mycket sömn och så lite mat lite däremellan. Fortfarande trött,
kommer sova gott inatt kan jag tala om. Inga bilder på bhar får
ni heller, det kommer, imorgon, eller någon annan dag.


Förövrigt så är det 3e advent idag. Och jag gick in i vecka 25
i graviditeten.
12 dagar kvar till julafton och gissa om jag LÄNGTAR
efter julmaten? jisses. Fast varje gång jag tänkter på julmaten och det
börjar vattnas i munnen, samma sekund blir jag så less, jag kommer inte
kunna äta min älskade gravade lax som kommer finnas på julbordet även i år.
Åt nästan bara det förra julen, finns ingenting jag älskar mer än gravad lax.
Men men julskinka är också väldigt gott så får väll äta extra mycket utav det sen.

Ska faktiskt laga lite julgodis dvs knäck&julkola och ta med sen till Älsklingens mamma.
Lär vara väldigt populärt hos inte minst älsklingens guddotter och älsklingen
såklart. Haha. Ge mig juuuul nuuuu, vill äta massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0