"Another long day has come to an end"

2010-11-28 @ 23:08:41


Då har ännu en dag passerat. Dagarna går så fort när man
har fullt upp. Jisses! Hoppas verkligen jag hinner träffa alla
som jag vill innan jag ska åka tillbaka. Fast hoppet är ju det sista
som lämnar oss så, ska nog gå bra det här.

Träffade som sagt Angelica idag och så kom även Ville förbi,
lika trevligt som alltid och sitta och skratta med dom filurerna!
Sen blev det middag i Bålsta. Plankstek. Muuuuuuuuuuuuuums
säger jag bara. Trevlig dag helt enkelt, hoppas på minst lika
trevligt imorgon. Minst lika fullt upp kommer det iallafall att vara haha



Den här låten har jag kärat ner mig i tack vare Angelica och Ville,
sjukt fin text.. Trodde aldrig jag skulle säga så om någon av den
här killens låtar men, livet är fyllt av överraskningar så.. Ja...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0