"Away with the old, and in with the new"

2010-11-16 @ 17:13:27


Mitt gamla äckliga trasiga hår


Mitt nya korta friska hår... (Ignonera den fula minen) Haha



Som ni ser så har jag inte fixat det utan tog bara en bild så mina vänner skulle få se
hur det blev, kommer såklart lägga till en bild den dagen jag fixat till håret snyggt.
Ska inte tortera det lika mycket som mitt gamla hår, så att det ska kunna växa och
fortsätta se bra ut och inte bli så risigt som det var. Tänker inte låta det hända igen.


Ni får en urdålig cambild också, bara för att jag känner mig snäll idag.


Kommentera gärna vad ni tycker eller om ni har
några tips.. hårvård/styling whatever,
är inte världens bästa på sånt där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0