"Beautiful"

2010-11-25 @ 11:06:42
Jag hittade något så fruktansvärt fint på nätet, helt galet!
Jag visste att sånt fanns men jag hade aldrig i mitt liv kommit på
att göra det i tid. Detta SKA beställas, men ska såklart vänta tills
magen växt och göra detta i februari ungefär.

Man gipsar in sin gravidmage så att man har ett minne utav det,
hur gulligt är inte det? Detta måste göras! Ha hängandes på väggen
i sovrummet. Kanske måla till någon färg? Kostar 229.- hos iob-butiken.se


Hittade även detta på samma sida, som jag också bara måste ha sen.

Finns sjukt mycket fint på den sidan, kan verkligen rekomendera er
att kika in, man kan ju köpa som present till någon som är gravid eller
redan har barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0