"Busy busy busy"

2010-11-30 @ 08:34:30


Igår hade jag ännu en dag med mycket att göra!
Testade en röd långklänning på h&m men den fick
stanna kvar i affären. Hann med mycket igår. Nöjd!
Mina vänner är faktiskt världens finaste och underbaraste
är så lycklig att jag bara har fina vänner runtomkring mig.
Och har skippat alla neggosar som bara snackar massa skit,
så dagis nivå på sånt. Pinsamt.

Igår åkte jag, mamma och grannen till outlet och det där,
åt lunch på ikea osv sen till Minna och fikade och därefter träffade
jag Carro, Emilia och Hivron. Skulle träffat Emmaah igår men det blev
lite knasigt så nu ska jag bara göra mig i ordning och åka
och hälsa på henne och hennes son ett tag hemma hos henne,
ska bli jättekul!


En vääääldigt gammal mobilbild som jag hittade på
mammas dator.. Haha

Jaja, en snabbuppdatering bara, ni får nöja er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0