"Cut cut cut my hair"

2010-11-15 @ 15:13:35

Imorgon är det dags. Nervöööööööööööös. Hejdå hår. Eller egentligen ska jag väll säga
Hejdå trasigt, risigt hår. Hej nytt fräsht hår. Hoppas för i helvete att det blir så snyggt
som jag hoppas. Och ögonbrynen mina ska få sig en bättre form, fast det kan väll inte
ens misslyckas så det är jag icke nervös över. Inte ens över att det gör så jäkla ont.
Vill man vara fin, får man lida pin. Ni har säkert hört det där förut.


Sådär snyggt vill jag att det blir. (OBS ignonera bilden längst upp i högra
hörnet, jag har nästan aldrig lockar) Jag är medveten om att jag inte har
Anna Hibbs face, tyvärr. Men jag hoppas hoppas hoppas att det ska passa mig
nästan lika bra som henne. Dom som jag visat bilden för har sagt att
det garanterat kommer att passa på mig så får hoppas att det är så.
Annars har dom ljugit och egentligen tyckt att det kommer se förjävligt
ut fast det får vi ta sen. Payback is a bitch! Haha skojar bara babes.

Nej nu ska jag laga mat åt min hungriga man som kommit hem från
jobb. Min specialare blir det - Bacon i Chili&Paprika creme fraise och riiiiis!
Enkelt och gott som f*n! Höööööööööööööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0