"Hope this day will go my way"

2010-11-24 @ 09:11:39

Vilken morgon, lika svårt att gå upp som alla andra dagar,
fast jag la mig tidigt. Vet inte varför det är så? Kanske för
att det är så kallt så man bara vill ligga kvar under täcket.
Jaja, hur som så hinner jag med allt idag iallafall, nu får vi bara
hoppas att allt går som det ska så är jag jätteglad.
Fick ett sms av en barndomsvän som jag träffat några gånger
i månaden sen jag flytta hit och jag satt någon dag sen och tänkte att
det alltid är jag som hör av mig och frågar om vi ska ses, men
nu var det hon, så jag blev ju megaglad. Imorgon ska jag träffa
henne i stan, fika och så.. Blir bra och förhoppningsvis har bharna
kommit senast då, har inte fått något samtal än men man kan ju
alltid titta förbi där när man ändå är i närheten.

Nu får vi hoppas att pappa hinner komma och hämta upp mig
och köra mig på dom få ärenden jag har. Skulle vara supertrist
att behöva åka buss i det här vädret. Det snöar, snöar och snöar
lite mer, tycks aldrig ta slut. Haha, men jag klagar inte, ville ju ha snö så!


(Min och Minnas champangefrukost, på min balkong i Sverige)
Observera hur minna skär brödet  längst upp i högra hörnet?
var det lite varmt kanske haha? ;)

Nej nu ska jag göra mig i ordning ifall pappa helt
plötsligt står vid dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0