"I made it"

2010-11-24 @ 14:53:36
Så, nu är alla papper inlämnade osv. Sååå skönt att få allt undanstökat!
Hämtade paketet också och jag är mer än nöjd! Tvättstugan är bokad tills
imorgon och jag ska faktiskt flytta på städningen tills imorgon också eftersom
min vän frågade om jag ville ses på fredag istället då hon slutar rätt sent imorgon.
Men det passar mig bra, skulle inte orka åka in till stan så sent som det skulle bli
imorgon isåfall. Diska ska jag iallafall orka att göra innan middagen.

Min pappa är absolut bäst som skjutsade mig fram och tillbaka idag.
Även om han hade mycket att göra han med. Han är guld värd.
Hade aldrig pallat åka buss i det här vädret!



Nääääää nu blir det slappa, kanske ta en liten tupplur så att
man orkar diska sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0