"I want the time to go a littlebit faster"

2010-11-10 @ 11:03:18
Alltså jag svävar på moln.. När jag somnade igår så log jag och när jag
vaknade så var det samma leende på mina läppar.. Undra om jag sovit så hela natten haha.

Jag bara längtar till att få göra klart här hemma för lillen! Ska som tur få en säng
av en vän men den ska målas vit, sen ska jag köpa en riktigt skön och fin gungstol
på IKEA, nu tänker ni säkert "eh en gungstol?" men den är riktigt bra att ha och
dessutom snygg, mysig att sitta i och amma tex eller bara sitta i och ha lillen i famnen
sen och gunga lite. Vårat sovrum är inte så stort så det blir lite trångt eftersom jag
måste köpa mig en byrå också men det ska nog gå att lösa.

Såhär ser förövrigt gungstolen ut.. Sååå najs!
(Trädelen skall dock målas vit)



Det snöade hela dagen igår efter att jag kom hem från sjukhuset,
sen så började det förståss regna på kvällen och det regnade tills
imorse så all snö är borta! Så less, jag som trodde jag skulle få börja
använda mina nya fina vinterskor. Jaja nu får det jättegärna bli december,
vill känna massa goda dofter och längta till julafton,
vill ha snö och massa jättegod julmat! Muuums..



Kommentarer
Postat av: stikkan

wow jennu jag är så glad för din skull!! :D blir helt till mig! haha det roliga är att jag tänkte på vårt damlag senast igår liksom!

2010-11-10 @ 19:14:10
URL: http://underphillyssun.blogg.se/
Postat av: Jempa

Haha jadu, jag är själv helt till mig fortfarande, men nu längtar man ju massor bara, vill att tiden går fortare :) Ja usch vad jag saknar dom härliga tiderna!

2010-11-10 @ 21:03:25
URL: http://helsinkijempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0