"I've had a great day"

2010-11-25 @ 17:43:33

Jag har varit SÅ duktig idag.
Tvättat, diskat, städat lagat mat,
ja rubbet! Så nice med en städad lägenhet! Ska belöna mig själv
med en bastu ikväll! Imorgon ska jag faktiskt med älsklingen till
läkaren och därefter ska jag in till stan för att träffa en vän och
ta en fika, förhoppningsvis har mina bhar kommit också, har inte
fått något samtal än men dom kanske har glömt bort att dom sa att
dem skulle ringa när dem fått leveransen. Jaja, och så hem och packa
för på lördag tar jag flyget till Stockholm! Längtar.. Även fast jag
kommer saknar min älskling som måste stanna hemma. Suck.


Här var jag väll inte SÅ packad ÄNNU... Mest happy...
Bilden är från studenten som ni kanske ser
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0