"Lundmyr of Sweden"

2010-11-15 @ 22:47:33

Lundmyr of Sweden
är ett märke jag gillar skarpt. Jag menar, det finns ingenting som
inte är gulligt och puttinuttigt i deras kollektion för barn. Dom har ju även massor bra
grejer för mammor. En grej jag ska köpa till mig själv i julklapp är den där.
(Se bilden längst till vänster) 38euro kostar den, inte så hemskt.
Lär vara väldigt passande nu när det efter jul när det är dags för sista tredjedelen
av graviditeten, som en vetekudde, fast 1000 gånger bättre eftersom den är
tillverkad för att passa gravida bättre än vanliga vetekuddar.


(klicka på bilderna för att se dom i större format)

Och så 2 av mina favoriter, mössan och jackan, kan det bli sötare?
Jag smälter!


Nej nu är det dags att sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0