"Snow snow snow"

2010-11-25 @ 07:57:41

Hur mycket snö har ni där borta i Sverige? För inte så många dagar
sen så var de ingen snö alls där om jag förstått rätt? Här har vi haft
snö ett tag nu och det har liksom aldrig slutat snöa förräns igårkväll.
Och förhoppningsvis så kommer det inte mer på ett tag nu, jag menar,
man kommer knappt ut genom dörren för att det är så mycket snö ute,
haha. Mysigt med snö men f*n säger jag bara. Förra söndagen såg jag
en tjej ramla på järnvägstationen mitt framför allt och alla, hon verkligen
flög. Skrattade lite tyst för mig själv men tänkte sen fan vad pinsamt.
Och ja, som ni nog anar så karma came right back at me. Igår när jag
skulle gå hem från bussen så höll jag på att halka men snabb i fötterna
som jag är så höll jag mig på benen och tänkte för mig själv "YEHES!"
10 meter senare ramlar jag och ställer mig upp lika fort, haha, fast jag
ramlade snyggt, som tur var, inte bra och halka sådär när man är gravid,
får vara riktigt försiktigt i fortsättningen men fan vad jag hatar när det är halt
under snön och det inte syns. Så tänk på det, ni som fått snö nu haha...


Fan vilket långt inlägg om snö haha, jaja vaknade 0700 imorse så
är inte på topp riktigt, om en timma är det dags för tvättstugan!
Min motivation till att gå dit och städa medans maskinerna
tvättar är förståss att det är sjukt underbart med rena kläder,
handdukar och lakan och en ren lägenhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0