"So rase your glass if you're wrong in all the right ways"

2010-11-05 @ 22:23:05
Jaaps det växer så det knakar här... Inte bokstavligt men ja ni fattar, eller vad vet jag.
Är i stort behov av ett frisörbesök, måste klippa kort, inte kort kort men kort,
mitt slitna hår är icke schnyggt alls. Shoppa inredning, kläder till mig och en annan speciell, 
smink, hud/hårvård å sånt, tänk, ja tänk om man vore rik och bara kunde shoppa loss
utan att ens  titta på priset, fast iofs så är jag ju sån aii ju "mer"pengar jag har desto kräsnare
blir jag, javisst, bra eller icke kan ju diskuteras. förresten så kan ni fet glömma att käka kebab
i finland, eller så gör ni det, ni kommer att uppskatta kebaben i sverige tusen gånger
mer om ni  ens luktar på kebab här, så jävla besviken att jag tror fan jag går
och lägger mig och förhoppningsvis så har jag glömt denna besvikelse imorgon.
Ångeeeeest. jag som sagt att INGETING är bättre i Sverige.
Men en sak är fan bättre. KEBABEN.

Bjuder väll på en bild eftersom inlägget blir snyggare med bilder
på snygga människor.. You get the point! Förresten ignonera den
där jädra cancerpinnen i min mun, tvi. Rökning dödar, komihåg det!




Och så lite kloka ord såhär på slutet, hoppas ni kan engelska.

"There are people that always will say what you wanna hear,
even on a rainy day they'll tell you the sky is clear"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0