"Today was a good day"

2010-11-18 @ 17:46:16

Sova är guld!
I början av graviditeten vaknade jag alltid jätte jätte tidigt
och kunde inte somna om, men blev trött runt 12 och kunde sova huuur länge
som helst. Nu för tiden så har jag vaknat senast 10.30 för att jag tvingat mig själv
upp för att äta frukost för att det ända jag tänker på är att lillen får mat i magen,
jag tänker inte på att jag själv ska äta utan att jag måste äta tillräckligt ofta så lillen
är nöjd. Idag vaknade jag tidigt och fick tack vare det mycket gjort. Skööönt!
Passar på och sover mycket nu för när lillen är här så lär det inte bli så mycket sova
kan jag tänka mig, eller det blir på hans villkor, när han sover så passar jag
på att sova, om jag inte har något viktigt som måste göras förstås.
Ska även tillägga att jag sov efter lunch 13-16

Nu ska jag börja kolla på tv eftersom mina favoritprogram börjar nu.
Bjuder på lite bildregn från webbcamen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0