"Today was one of the best days in my life"

2010-11-09 @ 14:01:30


Så....  Nu har man "kommit ut" med den stora nyheten.. Dom närmsta har ju
vetat om men det känns skönt nu att ha få lagt in bilder och visa alla..
Ultraljud idag och vi fick ta reda på kön om vi ville, jag så nyfiken som jag är
hade aldrig kunnat hålla mig och eftersom det va sista ultran så var det
bara att bestämma sig, såklart ett gemensamt beslut,
även om joni kunde ha hållt sig, säger han, men han vart nöjd med beslutet om
att ta reda på det. Och en liten kille är det där inne. ALLA som vetat om har sagt
att jag garanterat får en tjej, t om jag själv trodde det, så det här var lite kul.

Lycka på hög nivå! Hade varit lika lycklig för en tjej men att få höra att
allt ser jättebra ut och att lillen rörde sig jätte mycket var det som var
extra skönt! Viftade med armarna och bena så mycket att jag skrattade
av glädje. Ååååh vilken lycka det går inte att beskriva.. Sen är det ju
lite mysigt att efter vi kom ut från sjukhuset så började det snöa.. Hihi



Lillen suger på tummen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0