"Too much is never enough"

2010-11-22 @ 08:26:49

Jag fattar inte varför det var så svårt att gå upp ur sängen idag.
Hade kunnat ligga kvar i fleeera timmar till, men måste som sagt
iväg till bvc om sisådär 30 minuter. Känns faktiskt ändå kul att gå
dit, även om det bara är för en liten stund, får ju veta om lillen mår
bra där inne och det är ju super skönt att veta. Hoppas jag kommer
ihåg alla frågor som jag har i huvudet så att jag kan få svar på dom där
samtidigt, när jag är där så jag slipper ringa och fråga.

-Typ om jag verkligen inte får äta gravad lax (jag ÄLSKAR det, och vill verkligen
kunna äta det på julafton) (en kompis sa att hon fick det när hon var gravidg, men
i Finland säger man att man inte får äta någon rå fisk alls) måste kolla upp det!
-Hur långt in i graviditeten det är helt riskfritt att flyga
-När&hur man ska lämna in ansökan om gravidpaketet
(i Finland får man ett "startpaket" för barnet
där man får ALLT nödvändigt, massor med kläder (bodys osv),
mössa, vantar, overall,  madrass till barnets första säng, kudde,
täcke, lakan, påslakan, handduk osv samt saker som nagelsax,
hårborste, en första bildbok till barnet, en första leksak osv.


En jäääätte gammal bil från Vasabryggan (Hoviska) Typ 2006


Och såhär ser det faktiskt ut när vädret är som bäst!
Såååååå härligt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0