"A longed-for moment"

2010-11-10 @ 21:57:36

Hur ska det här sluta?
Jag längtar så mycket över lillen så det inte är sant.
Allvarligt talat så längtar jag tills det är dags att åka in för att föda, jag vet,
det låter inte klokt men så är det faktiskt.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, det är ungefär 4 månader kvar.
Kan inte tiden gå liiite fortare? Bara liiiite?


Samma känsla som när man var liten och längtade till julafton, eller
nä fan, det här är ännu värre. Gaaaash, nu jäklar får jag ta och
komma på något så jag kan lugna ner mig och sluta räkna dagar
hela tiden, annars känns det ju som om tiden står stilla.



Tänk det här var från första ultraljudet (v.10+5)... 4st klumpar hihi


Här (v20+2) en liten gullig bebis som suger på tummen,
hihi helt  kär i bilden. Våran lilla älskade efterlängtade bebbe <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0