"Oh happy day!"

2010-11-14 @ 19:21:42

Dagen började med besök till Ingå för farsdaglunch. Lika trevligt som alltid.
Sen beställdes det pizza inför hockeyn och gissa om det tog över en timme för
att få den hit? Jävla pizzabagare som har noll koll på tider. Dessutom hade vi
beställt en pepsi, gissa om han hade med sig det? Nej. En cola light. Light?
Nej nej nej det här duger inte. Då frågar han om jag vill ha någon annan. Ja säger jag,
så länge det inte är light (man får inte dricka light läsk när man är gravid, dessutom
så hatar jag light läsk, light läsk och pizza liksom c-mon?! Bra diet där.)
Gissa gissa gissa vad snubben kommer med? En cocacola zero?! Alltså hahaha.
Hur dum får man vara? Hahahaha orkar inte va så arg just då...


(Bild från LG hockey games, kan det ha varit 2007 eller 2008?
vindögd, jag vet, gulligt va haha)

Och matchen ja, vad ska man säga. Älskade leijonat har hittat tillbaka sisun som
varit försvunnen nu ett par år enligt mig. Behöver man vinna med 2 mål så krigar
man till sig dom målen + lite till, till vilket pris som helst. Så jävla härligt med sånna vinster!
Domaren var ju inte något större fan av finland som vi nog alla märkte.ALLTID så jäkla skönt
att vinna mot Sverige! Och egna turneringen på hemmaplan är ju också ett plus.


Härligaste söndagen på länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0