"Can I do something else than laugh"

2010-11-22 @ 19:29:45

Hur barnsliga är ni svenskar?
Helt seriöst, det här är inte första gången
jag är med om sånt här. Haha jag kan inte låta bli att skratta men samtidigt
så blir jag ännu mer besviken och arg på en viss person än vad jag var tidigare.
Om man är 20 år så gör man väll inte en höna av en fjäder? Eller funkar det alltid
så i Sverige? Vill man ha uppmärksamhet eller vad är det frågan om?
jag som fick för mig att jag visste eftersom jag bott där i 20 år men, aja.
Trodde helt enkelt bättre om dig. Inget mer med det.

Vilade lite med älsklingen när han kom hem från jobbet.
Skulle vila i 1h men det blev till 2. Tvingade mig själv upp
för att laga mat. Hoppas att jag får ett samtal imorgon
från bh-affären att mina bhar kommit till butiken och att jag får
ett sms-avi på att mitt paket från H&M kommit, vore jävligt lägligt.


Pappa och jag (kan detta vara 2004 kanske?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0